Service toegelicht

Hoe goed we de Bravo Mobarrows ook proberen te maken, er kan altijd iets kapot gaan. Soms door het gebruik (bijvoorbeeld een paard die aan een hendel knabbelt), maar ook kan er in de fabriek in Tsjechië wel eens keer wat verkeerd zijn gegaan.

De Mobarrows hebben 2 jaar garantie op onderdelen voor het geval het om een productiefout gaat (6 maanden op de accu’s). Bij het oplossen van problemen gaan we uit van samenwerking met de klant/gebruiker. De klant voert zoveel mogelijk de reparatie uit met hulp op afstand van ons.
Alleen als het echt niet anders kan, dan komen we op locatie en dat proberen we dan te combineren met het afleveren van nieuwe Mobarrows.
Op deze manier kunnen we de prijs van Mobarrows zo laag mogelijk houden en de snelheid van het oplossen zo hoog mogelijk. En dat blijkt goed te werken.

Meestal zien we bestede tijd ook als onderdeel van de garantie. Dat geldt ook voor transport en bezoek op locatie. Kunnen we een onderdeel opsturen? Dan doen we dat gewoon. Moeten we op locatie komen of moet de Mobarrow terugkomen? Als we het kunnen combineren met andere ritten, dan rekenen we in principe geen kosten. Als snelle hulp echt vereist is, dan rekenen we maximaal €0,16 per km vanaf Wijster aan transport/voorrijkosten of zorg je zelf voor het transport.

De voorrijkosten gelden ook als je onderhoud of een reparatie wil laten doen die buiten de garantie valt. Er geldt dan een uurtarief van €65 per uur (reparatietijd, niet reistijd).

In ieder geval zijn er instructies beschikbaar voor reparaties die goed door een enigszins handige Mobarrow-gebruiker te doen zijn. En we zijn natuurlijk beschikbaar voor ondersteuning op afstand.

NB Prijzen zijn inclusief BTW en kunnen gewijzigd worden.

Dit bericht is geplaatst in Geen categorie met de tags , , . Bookmark de permalink.